Tuesday, February 2, 2010

今天的烂回归

I'm sick today...
I can feel that too much stress push me down.Make my mood down and down.Listen to music maybe can treat me well.
Is it??...don't know la whether it works or not...Just need someone can speak to me...my mom?no...I can't tear in front of her.She will be very worried.
*
I need some effort.I can make the 'effort' myself?O...can I?
I become afraid already...I begin to be alone again...I don't want!!!
*
内心寂寞 是最让人难耐的
如果这种情况持续下去,我想我会 发狂 发彪 崩溃
我的情况会越变越糟糕
我的华文好像 不到水准了 是时候 gambateh了
唉~我要回到最糟的最初了。
心语T^T

3 comments:

yhai said...

lol...."u are not alone",u still have ur good sister ma...and me^^haha~~no nid afraid~不要给自己太大压力,今天听到你生病,很担心哦,听到你说好些了,才放心了,要照顾好自己哦。。我会支持你的..+U o~

俊 J i e said...

的确。

Alex Zai said...

书还是要读的,可是你也要学习照顾自己,也要学会怎么去舒解你自己的压力,每个人都会有压力也有烦恼,这是要看个人要怎么去看待和用什么的心情去解决。希望你能每天都有笑容在你脸上挂着,解的有压力的时候想想你最开心的事,开心的事他会帮到你解决你的烦恼和压力的。也希望你今年能事事顺利哦!!你的朋友也会支持你和陪你到最后的!!记得还有[michael jackson]的You are not alone!!哈哈