Monday, May 4, 2009

沉睡部落~小咚咚

沉睡部落~小咚咚
小锣响起了,秀欣部落,起床咯~

哇~~好久没上来这里写部落了~!为了停止你们对我的思念,当然并不的已,写一篇上来啦~呵呵~~!!没写了以后,这里变得好冷清。这段时间内,我虽然没写,可是却时不时会上来看看,其实没什么东西看啦~看爽而已。呵呵~

有些帖子和近来的照片还没post上来呢~!有时间的话,我会尽快post上来,更新下我的部落格。

今天的帖子比较短,就只因不要让我的部落格沉睡下去了,呵呵~~

考试,5月18日,魔鬼的挑战~!祝大家一切顺利!^^

2 comments:

Anonymous said...

exam is really a big pressure for us(school boys and girls).But on the way we facing the exam,there will always friends,teachers and our family members stand by behind us.So,gambateh,siew sing!I sure you will get a best result in this mid year exam.Go go go!

机器人~秀欣 said...

ya...all must gambateh!
you too...my lovely bear sister~